GDPR – Управление на данни и задължение за предоставяне на информация

Спестете време и намалете риска от грешки с помощта на оптимизирани процеси и автоматизация.
Със searchIT лесно управлявате GDPR-задълженията си. Бързо намиране на лични данни, заявки за достъп, изтриване или промяна на данни и много други.

Вашите предимства със searchIT

}

Спестете време

Оптимизиране на разходите

Повишена производителност

Управление на данните

Най-важните приложения на GDPR плъгина

GDPR плъгинът Ви помага при:

Информация за защита на личните данни от различни източници

Автоматично генериране и експортиране на информационни отчети

Документиране на източника на стратегиите за съхранение и изтриване

Автоматични предложения за изтриване на лични данни с „изтекла“ валидност

Документиране на предложенията за ръчно изтриване

Строго контролирано потвърждение за изтриване на данни

Автоматично записване на промените в различните източници (функция “история”)

Помощ при всички въпроси, свързани с GDPR

Най-важните приложения и най-добрите функции за спазване на GDPR със searchIT

 

Информация за защита на данните от различни източници

 

Създавайте законосъобразна информация за защита на данните по отношение на съдържание и форма – от различни източници и само с едно натискане на бутон. Изпълнете задълженията си за предоставяне на информация за броени секунди, в съответствие с GDPR.

Информация за защита на данните с едно натискане

 

Автоматично генерирайте и експортирайте информационни отчети. Благодарение на стандартизирания формат и лесния експорт, отговаряте на всички формални и съдържателни изисквания на член 15 от GDPR.

Документиране на източника на стратегии за съхранение и изтриване

 

Следете и документирайте всеки етап от обработката на данни. Събирайте информация от различни източници за стратегиите си за съхранение и изтриване.

Автоматични предложения за изтриване

 

GDPR изисква личните данни да не се пазят по-дълго от необходимото. searchIT автоматично предлага кои „изтекли“ лични данни да бъдат изтрити – спестявате време и гарантирано спазвате регламента.

Документиране на ръчни заявки за изтриване

 

Винаги знаете кой, кога и защо е поискал изтриване. С автоматизираното документиране на ръчни заявки имате пълна проследимост и прозрачност на процеса.

Строго контролиран процес за изтриване

 

Всяка заявка за изтриване или промяна минава през двойно одобрение. Това предотвратява случайно или неправомерно изтриване и гарантира сигурност.

Функция „история“ за всички източници

 

Всички промени се записват автоматично. Преглеждайте архивирани и изтрити записи заедно с пълна информация – например причини за изтриване и други.

Контакт

 

Ние предлагаме цялостна услуга и корпоративна търсачка от висок клас. Свържете се с нас.